سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نذر کروبی‌ برای‌ موفقیت‌ تیم‌ ملی‌

 

به گزارش خبرگزاری «انتخاب» به نقل از ایسنا، مهدی‌ کروبی‌ در رابطه‌ با حضور تیم‌ ملی‌ در جام‌جهانی‌ اظهار کرد: با توجه‌ به‌ این‌ که‌ در امر ورزش‌ صاحب‌نظر نیستم‌، نمی‌توانم‌ در مورد پیش‌بینی‌ نتایج‌ تیم‌ ملی‌ در جام‌جهانی‌ اظهار نظر کنم‌ اما مانند سایر ایرانیان‌ من‌ نیز به‌ موفقیت‌ این‌ تیم‌ خوشبین‌ هستم‌.

وی‌ افزود: همواره‌ پیگیر رویدادهای‌ ورزشی‌ بوده‌ام‌ و این‌ موضوع‌ تنها اختصاص‌ به‌ زمان‌ حاضر ندارد، بلکه‌ از دوران‌ مجلس‌ اول‌ و دوم‌ نیز رویدادهای‌ ورزشی‌ به‌ خصوص‌ مسابقات‌ تیم‌ ملی‌ را همراه‌ با افت‌ و خیزهایش‌ پیگیری‌ می‌کردم‌.

کروبی‌ تاکید کرد: شاید در نوع‌ خود جالب‌ باشد که‌ فردی‌ چون‌ من‌ نیز در زمان‌ مسابقات‌ تیم‌های‌ ملی‌ ایران‌ برای‌ موفقیت‌ تیم‌ ملی‌ دعا و نذر و نیاز کند اما بارها این‌ کار را کرده‌ام‌ و این‌ بار نیز برای‌ پیروزی‌ تیم‌ ملی‌ ایران‌ در جام‌جهانی‌ نذر کرده‌ام‌. وی‌ در ادامه‌ گفت‌: دیدار دوستانه‌ تیم‌ ملی‌ ایران‌ برابر کرواسی‌ تمامی‌ علاقه‌مندان‌ را بسیار خوشبین‌ کرده‌ است‌ و به‌ مسوولان‌ تیم‌ ملی‌ توصیه‌ می‌کنم‌ تا در آلمان‌ به‌ خوبی‌ مراقب‌ بازیکنان‌ باشند و ملی‌پوشان‌ نیز با تمام‌ نیرو برای‌ موفقیت‌ اهتمام‌ کنند.

کروبی‌ در پایان‌ تاکید کرد: چشم‌ میلیون‌ها ایرانی‌ به‌ تیم‌ ملی‌ کشورمان‌ است‌ و امیدوارم‌ بازیکنان‌ این‌ موضوع‌ را به‌ خاطر داشته‌ باشند.